Thursday 11 October 2012

October...

Pejam Celik2 x dah pun masyukkkk bulan oktober. Started the month with good spirit yg tah ape-ape. Konon nak lebih productive di template kerja, Klinik sendiri Dan di rumah. So far yg menjadi tak berapa nak nampak. Kat rumah memang tak masak sangat sebab tak berapa Ada masa nak masak pun. Beli atau makan di lunar je. Jimat knot ker? Tak juga sebab masa tak Ada. Basically aka kerja 12 jam sehari mana tidaknya di hospital 8- 5 then sambung lagi 6-10. Apa punya gila cari duit cam tu? Duit gaji yg aku bawak balik setiap bulan tak habis pun aku makan anak beranak.
Aku rasa passion kerr workaholic tah let. Aku fikir aku suka tolong orang yg dalam kessusahan.
Tak perr walaupun;penat tapi aku puas. tetapi bila dah terlalu penat mulalah badan tak berapa nak cantik.
Mula2 hub aku yg kena flu n mild fever. Bila masa dia aku balun suh dia makan ubat. Pass tu aku n Adam lak
yg demam. Ala alhamdulillah Allah berikan kesihatan cuma diuji sedikit takkan tak redha kot.
Sempat gak aku merakam orchid kat pergola yg galas berbunga. Best n puas hati.

No comments:

Post a Comment